امد رمضان
امد رمضان
(بسم الله الرحمن الرحیم) 

آمد رمضان.... 
رمضان آمد مولای من : تبریک مرا برای آمدن ماه مهربان خدا پذیرا باش ..
نماز و روزه هایت قبول آقاجان ...
مولای من : رمضان آمد و چشم من به قامت دلربایت .... روشن نشد ..
مولای من : رمضان آمد و من زنده ام هنوز هم ولی هنوز خبری از آمدنت نیست در زمین ...
مولای من : رمضان آمد با "شب های قدر"ش که اهل آسمان برای قدردانی به محضرت می رسند ولی اهل زمین هنوز حضور ترا هم درک نکرده اند ...
مولای من رمضان آمد و ماه دلربای رمضان را هم دیدند اما چشم من هنوز هم به جای رُخ دلربای تو باید به ماه آسمان نگاه کند ...
مولای من : رمضان آمد : 
خدا کند یکی از جمعه های رمضان : روز ظهورت باشد ..
خدا کند یکی از همین سحرهای زیبای رمضان : 
مؤذنِ زمین باشی و اذانِ زمین را خودت بگویی ...
گوشِ جان و قلب م : برای شنیدن ندای اذان ت 
بی تاب است و بیقرار ...

اللهم عجل لولیک الفرج

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,ساعــت11:5 تــوسط رهروولایت |